Koordinaciona komisija od svih resora zahteva informaciju dokle se stiglo sa novim sistematizacijama

01/21/2020

Poštovani,

Po nalogu gdina. Zorana Kasalovića, zamenika predsednika Koordinacione komisije za inspekcijski nadzor Vlade Republike Srbije, šaljemo Vam mail i molimo Vas da nam dostavite tražene informacije do srede, 29. januara 2020. godine, do 15.00 sati, a sve u cilju blagovremene pripreme naredne sednice Koordinacione komisije za inspekcijski nadzor, koja će biti održana početkom februara 2020.godine.
Naime, kao što ste i upoznati u cilju poboljšanja materijalnog položaja državnih službenika koji obavljaju poslove inspekcijskog nadzora u nadležnosti republičkih inspekcija i u cilju zapošljavanja novih inspektora u republičkim inspekcijama, Vlada Republike Srbije je u drugoj polovini 2019.godine preduzela određene korake i mere, i to:

1. Doneta je nova Uredba o razvrstavanju radnih mesta i merilima za opis radnih mesta državnih službenika („Sl. glasnik RS“, br. 117/2005, 108/2008, 109/2009, 95/2010, 117/2012, 84/2014, 132/2014, 28/2015, 102/2015, 113/2015, 16/2018, 2/2019, 4/2019, 26/2019 i 42/2019) – dokument u prilogu.
2. Vlada je donela Zaključak i usvojila je Trogodišnji akcioni plan za zapošljavanje novih inspektora za period 2019 – 2021, dana 08. avgusta 2019.godine – dokument u prilogu.
3. Na osnovu Uredbe i Zaključka, Koordinaciona komisija za inspekcijski nadzor donela je ”Iinstrukciju za realizaciju Zaključka kojim se usvaja trogodišnji akcioni plan za zapošljavanje službenih lica koji obavljaju poslove inspekcijskog nadzora i Uredbe o razvrstavanju radnih mesta i merilima za opis radnih mesta državnih službenika”, dana 05. septembra 2019.godine – dokument u prilogu.
4. Na osnovu Zaključka, Komisija za davanje saglasnosti za novo zapošljavanje i dodatno radno angažovanje kod korisnika javnih sredstava, donela je Zaključak kojim se daje saglasnost za prijem u radni odnos na neodređeno vreme državnih službenika koji obavljaju posao inspekcijskog nadzora, dana 27. novembra 2019.godine – dokument u prilogu.
Na osnovu svega gore navedenog, sva ministarstva i organi državne uprave u kojima se obavljaju poslovi inspekcijskog nadzora dužni su da pokrenu postupak izmene i dopune Pravilnika o unutrašnjem uređenju i sistematizaciji radnih mesta.
Takođe, na osnovu Zaključka Komisije za davanje saglasnosti za novo zapošljavanje sva ministarstva i državni organi uprave u kojima se obavljaju poslovi inspekcijskog nadzora, dužni su da se obrate Ministarstvu finansija sa zahtevom za odobravanje sredstava za zapošljavanje predviđenog broja inspektora za 2019.i 2020.godinu, kako bi bili u mogućnosti da donesu svoje Pravilnike o sistematizaciji radnih mesta.

U skladu sa svim gore navedenim potrebno je da izvestite Koordinacionu komisiju za inspekcijski nadzor Vlade Republike Srbije:
1. Da li ste se obratili Ministarstvu finansija sa zahtevom za odobravanje sredstava za zapošljavanje predviđenog broja inspektora za 2019. i 2020.godinu?
2. Da li ste pokrenuli proceduru izmene i dopune Pravilnika o unutrašnjem uređenju i sistematizaciji radnih mesta u vašem ministarstvu ili državnom organu uprave?
Kao što smo naveli, informacije je potrebno da dostavite do srede, 29. januara 2020. godine, do 15.00 sati na email Koordinacione komisije za inspekcijski nadzor Vlade Republike Srbije – [email protected] i email Jedinice za podršku Koordinacionoj komisiji za inspekcijski nadzor – [email protected]

Unapred hvala,
S poštovanjem,
Jovica Damnjanović

Savetnik za koordinaciju / Coordination Advisor
Jedinica za podršku Koordinacionoj komisiji za inspekcijski nadzor / Support Division to the Coordination Commission for Inspection Oversight